Els Vehicles de la teva festa

3 Vehicles musicals per al teu esdeveniment
Descripció

T'oferim 3 vehicles totalment equipats amb equip de so i llums per a realitzar cercaviles o accions de street màrqueting. Són uns autèntics escenaris mòbils a on hi tenen cabuda speakers, bandes musicals i fins i tot ses Magestats els Reis d'Orient.

El Girafesta, el Segarra i el Costa Car, són els nostres camions tria el que millor s'adapti al teu esdeveniment.

Més detalls
168

Fitxa tècnica

Durada
120 min
Públic
Tots els públics
Preparació/Muntatge:
120 min
Desmuntatge
60 min
Tipus d'espai
Exterior

Sol·licita més informació

He llegit i accepto els termes i condicions
Altres relacionats
Espectacle d'elegants cavalls blancs inflables amb la seva pròpia llum interior. Coreografies ideals per cercaviles, esdeveniments i celebracions nocturnes.  5 Artistes
Espectacle d'animació sobre vehicle sonoritzat. Amb animadors sobre camió i sobre xanques perquè puguin amenitzar a la gent als balcons i finestres.
Espectacle d'animació en què uns personatges modernistes i les seves bicicletes d'època han viatjat en el temps per sorpresa. Animació de carrer.
Formació de les 4 estacions, composta per 4 nimfes, 4 tècnics i un regidor. 9 persones. *Els Quads no estan inclosos.
Espectacle itinerant amb una formació de Balena gegant amb 2 mariners més 2 caballets de mar i 1 peix de colors. Es pot ampliar per donar més vistossitat a l'espectacle. 5 Artistes
Cercaviles innovador que impressionarà tant per la seva grandària com pels seus efectes de llum, i pel fidel reflex que fa dels elements que representa.
Espectacle amb grans elements de formes colorides, efectes de llums i dotats de mobilitat en les seves extremitats per a animar qualsevol cercavila.

Menu

Settings

Create a free account to save loved items.

Sign in

Create a free account to use wishlists.

Sign in